Multicase
Biuro Handlowe:
REDUTA BUSINESS CENTER–BIURA II
Al. Jerozolimskie 148 lok. 44A
02-326 Warszawa
Zadzwoń
570939901
Napisz
biuro@multicase24.pl
Jak śledzić przesyłkę w sklepie Multicase?
Status przesyłki wysłanej za pośrednictwem naszych dostawców można śledzić on-line.
Dostawca | Śledzenie przesyłki on-line |
Kurier DPD | https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke |
Paczkomaty InPost | https://inpost.pl/sledzenie-przesylek |
Śledzenie krok po kroku
1. Firma kurierska DPD
Status przesyłki wysłanej poprzez firmę DPD można sprawdzić, wpisując numer przesyłki podany w mailu informującym o jej nadaniu.
Kurier podejmuje dwie próby doręczenia. Na życzenie Klienta istnieje możliwość telefonicznego umówienia dokładnego terminu odbioru. Klient sam decyduje, o której godzinie kurier ma dostarczyć przesyłkę, jeżeli jest to czas niestandardowy.
Informacje o próbach doręczenia lub przesyłkach awizowanych są dostępne po zalogowaniu się na stronie i wpisaniu numeru przesyłki na stronie internetowej.
Uwaga! Sklep nie ma wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską DPD.
2. Paczkomaty InPost
Status przesyłki wysłanej poprzez system paczkomatów InPost można sprawdzić, wpisując numer przesyłki podany w mailu informującym o nadaniu paczki.
Odbiór w paczkomacie jest możliwy po wcześniejszym wskazaniu adresu odbioru (adres lub numer paczkomatu) i podaniu numeru telefonu komórkowego, na który ma zostać przysłana informacja o dostarczeniu paczki.
Dostawa paczki przez usługę InPost trwa do 2 dni od momentu nadania.
Po nadaniu paczki w paczkomacie adresat przesyłki otrzyma SMS za statusem paczki. Adresat zostanie poinformowany SMSem, kiedy paczka zostanie nadana z paczkomatu i kiedy dotrze do paczkomatu docelowego, w którym Klient będzie mógł ją odebrać.